Dia Mundial del Medi Ambient

Aquest dissabte 5 de juny, és el DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT i per celebrar-ho, a les 12h hi haurà una sorpresa per tot Sant Feliu!!

Com cada any, totes les escoles més sostenibles del poble hem realitzat tot un projecte curricular per poder conèixer l’impacte que tenen els plàstics en els nostres mars i oceans i en definitiva, com afecten a tot el planeta Terra🌍. S’han desenvolupat moltes accions, tallers i activitats diverses vers al tema. Degut a la COVID-19, però, aquest curs no es podrà realitzar la nostra estimada TROCAMBA (jornada on es reunien totes les escoles verdes per compartir les accions que cadascú realitzava) per poder compartir-ho junts.

Així doncs, vam tenir la idea que cada escola gravés uns vídeos per conscienciar a la ciutadania de la invasió dels plàstics i fer-ne projecció fora de les escoles. Volíem que arribés també a les famílies, a tot l’alumnat, als amics… A la nostra escola, el vídeo l’han realitzat els alumnes de 5è (Comitè Ambiental d’aquest curs) amb moltes ganes i il·lusió de sensibilitzar tothom amb el tema.

Ja només falta un dia per la GRAN ESTRENA de tots els vídeos…Quina emoció!!

Què millor dia que el Dia Mundial del Medi Ambient per començar el compte enrere per descobrir-los…oi?! I…sabeu de quina escola serà el primer vídeo?😏 Només diem… que no us el podeu perdre!! 😉

Dissabte 05 de juny a les 12h, entreu a la 👆web de l’ajuntament👆 i allà el trobareu!

I recordeu:  Ensenyar a cuidar del Medi Ambient és ensenyar a valorar la VIDA!