Sortida dels Dracs a la Fundació Miró

A infantil han començat a treballar el projecte de l’artista Joan Miró i per aquest motiu el passat dia 3 de maig van anar d’excursió a la Fundació Miró a Bacelona.

Els dies previs a la sortida, van treballar uns contes sobre la seva biografia i van fer una pinzellada sobre com creava els seus quadres i escultures.

Un cop a la fundació els alumnes van fer una visita guiada on s’explicaven varies obres del Miró. Els infants podien observar i expressar quins colors , elements i tècniques feia servir el pintor. També van comprovar que els quadres eren gegants! i fins i tot van veure el gran tapís, i escultures enormes. Dalt de tot de la fundació però, ens esperava el plat fort: les acolorides i divertides escultures  de la terrassa!!

Després de la visita al museu vam anar a dinar a un parc a prop d’allà amb vistes a la ciutat de Barcelona i després vam visitar els Jardins d’en Joan Brossa, on vam gaudir d’una estona de joc lliure en un entorn privilegiat.

Ara continuen amb el projecte dins l’aula treballant als ambients activitats relacionades amb Miró, així com també als racons de treball i les estones de plàstica.

Els alumnes s’estan engrescant moltíssim i estan aprenent a mirar a través dels ulls de Miró!

GOSSOS Fundació Miró P3

ELEFANTS Fundació Miró P4