PROJECTE ERASMUS+

A finals del curs passat el Departament d’Educació ens va seleccionar com a centre referent quant a l’aprofitament de l’entorn escolar degut al nostre projecte d’innovació del Bosc de l’Amat. És per això que formem part del #CETE+ i  del Microconsorci #MCTATEE (del qual en formem part només 6 centres de tota Catalunya) a través del qual participem en el projecte Erasmus+.

L’Erasmus+ fa possible que uns representants del claustre puguin anar a altres escoles europees, que també són referents en quant a l’aprofitament de l’entorn escolar, a aprendre i observar metodologies i estratègies d’aprenentatge que ens poden permetre continuar amb la innovació metodològica que ja hem començat a la nostra escola gràcies al  Projecte del Bosc de l’Amat, la Xarxa de Competències Bàsiques i al Projecte de l’Ed emocional.

Una de les activitats que farem amb els nostres alumnes de 4t, 5è i 6è serà la participació al concurs per tal de crear el logotip de l’Erasmus+. De cada classe triarem 2 finalistes, els quals els exposarem a l’escola (i els podreu veure a la nostra pàgina web) per tal que tots els nostres alumnes els puguin veure i puguin votar el seu preferit. D’aquestes votacions en sortirà un logotip guanyador d’escola (que també publicarem a la nostra pàgina web) que enviarem al Microconsorci per participar en el concurs a nivell de Catalunya i triar un Logotip pel projecte.

El Projecte està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquest article és responsabilitat exclusiva de l’Escola Germans Amat i Targa i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que es pugui fer de la informació aquí difosa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *