Pla local de l’esport

Aquest és un projecte de l’Ajuntament de Viladecans en el que els mestres d’Educació Física de les escoles del poble organitzen un seguit d’activitats.

Per començar, aquest projecte vol fomentar  els esports no tant coneguts com futbol o basquet. La nostra escola ha triat el voleibol per tal que els nostres nens i nenes puguin descobrir-lo i practicar-ho a les nostres instal·lacions. A més de la participació de l’escola en la pràctica d’aquest esport, l’AMPA també el fomenta des de les activitats extraescolars.

A més de potenciar el Voleibol, aquest projecte també inclou fer de l’estona d’esbarjo dels alumnes un temps lúdic oferint als nostres alumnes un ventall d’activitats que poden fer en el temps de pati: lligueta de voleibol, escacs, jocs tradicionals, lligueta de futbol, ping pong…

Per acabar, els mestres d’EF i l’ajuntament organitzen una sèrie de trobades al llarg del curs on els nostres alumnes poden practicar beisbol, atletisme, rugbi, jocs tradicionals amb els alumnes de diferents escoles de Viladecans