El Bosc

Un dels trets que caracteritza la nostra escola és el treball de l’Educació Emocional i un altre tret és la seva ubicació: estem situats a un lloc privilegiat de Viladecans, envoltats de bosc, a tocar de la falda del Parc Forestal de Mas Ratés i davant del Parc de Can Ginestar.

Aquest entorn tan privilegiat que ens envolta va ser el que ens va inspirar per transformar la nostra pràctica educativa en quelcom més; perquè no fer del bosc un espai més de la nostra escola? Està demostrat científicament que els beneficis de treballar al bosc són molts: estar en contacte amb la natura és positiu per a la salut, el cos i la ment. Seguim la pedagogia de Forest School, que des de fa anys s’està fent als països del nord d’Europa i que ja es feia al nostre país abans de la guerra civil. Podeu trobar més informació del nostre projecte clicant els següents enllaços i veient el vídeo.

PROJECTE DEL BOSC DE L’AMAT

QUADERN DE BITÀCOLA