Love Fest!

Quan va començar el segon trimestre, des de l’aula d’anglès es va fer la proposta als alumnes de 4t, 5è i 6è de proposar cançons en anglès al voltant de la temàtica de l’amor. Vam escoltar les diferents propostes, i cada classe va votar la cançó que volia cantar. Curiosament, 3 classes van triar la mateixa cançó. La idea inicial era gravar aquestes cançons per la celebració de Sant Valentí (Saint Valentine’s day), però la sisena onada de Covid va endarrerit tot i finalment es va gravar l’última setmana del trimestre. Aprofitant que a la diada de Sant Jordi també se celebra el dia dels enamorats a Catalunya, publiquem aquest vídeo per aquesta data tan especial. Esperem que us agradi!

Setlist:

-4A: Ed Sheeran – Perfect