Material escolar

Llibres i reciclatge:

El reciclatge de llibres és un sistema que organitza l’adquisició i socialització dels llibres de text en els cursos superiors, apostant per la conservació, la reutilització i el compromís de les famílies a fer un bon ús dels llibres i tornar-los al centre quan acabi el curs escolar.

Objectius:

– Disminuir de manera considerable la despesa de les famílies en llibres de text.
– Adquirir un sentit més solidari, racional i ecològic per part del l’alumnat.

Quins cursos reciclen?

El reciclatge es dur a terme als llibres de 3er a 6è, degut a que 1er i 2on fan servir llibres on es realitzen les activitats.

Quins llibres reciclem?

S´intenten reciclar tots els llibres de consulta: Català, Castellà, Anglès, Medi natural i Medi social i els llibres de lectura. Els llibres que NO es reciclen són els complementaris d’aquestes matèries, és a dir, els d’activitats, l’agenda, llibre de matemàtiques, etc.

Trobareu la informació del funcionament del servei i quotes al web de L’AMPA de l’escola.

Material Socialitzat:

A la nostra escola fem servir material socialitzat de manera que, pagant una quota única a l’inici del curs, els nens i nenes tenen al seu abast els materials necessaris per a desenvolupar els seus aprenentatges.

ALTRES MATERIALS QUE CAL PORTAR:

Educació Infantil

TIPUS DE ROBA P3 P4 P5
Muda sencera:-Calces o calçotets

-Pantaló

-Samarreta

Tot amb una bossa de roba amb el nom

X X X
Tovalloletes X X X
Sabates de velcro X X X
Un necesser amb una pinta i una ampolleta de colònia
(nens i nenes que es queden a dinar)
X X X
Màrfega(pels nens i nenes que es queden al
menjador)
Tovalló per esmorzar X X
 Bates 2 1 1
Una ampolla d’aigua reutilitzable (cantimplora) X X X
Una capsa de mocadors X X X

BATES: Cada família triareu el model de bata que més us agradi, sempre i quan porti botons
que es cordin al davant, que aquests siguin grans i que els punys siguin amb goma per poder
arremangar-se bé. No es poden portar bates amb goma al coll.
Al final de cada estació us donarem la muda de recanvi per tal que la canvieu.

La roba per venir a l’escola ha de ser còmoda (no portar petos, ni cremalleres, ni cinturons, ni
elàstics).Tot ha d’anar marcat amb el nom (fins i tot el calçat esportiu i la roba interior) i tots els
abrics, jerseis i bates han de dur una veta per poder-los penjar.

Psicomotricitat a Educació Infantil:

– Roba còmoda i esportiva.
– Sabates o vambes (cal que siguin fàcils de posar per ells/es).

– Una bosseta de roba per posar a dintre unes sabatilles xines que s’utilitzen al gimnàs i que es quedaran sempre a l’escola.

clip_image002

Cicle Inicial (1r i 2n Curs)

– Dues mascaretes de recanvi, dins d’una bossa etiquetada

– Motxilla: de la mida que hi càpiga la carpeta dels deures i sense rodes per la manca d’espai a les aules.

– Ampolla d’aigua rígida de plàstic (tipus cantimplora) amb el nom. Se l’emporten a casa els divendres per a rentar-la.

– Una bata de plàstica, aquesta se l’emporten a rentar quan la mestra considera que està bruta. La bata de plàstica amb una veta per a penjar-la.

– Una capsa de mocadors de paper.

– Un paquet de tovalloletes humides.

Educació Física al Cicle Inicial (1r i 2n Curs)

– Roba còmoda i esportiva.
– Sabates o bambes cal que siguin fàcils de posar per ells/es.

– Una bosseta de roba per posar a dintre una tovallola petita i una samarreta neta de recanvi.

clip_image002

Cicle Mitjà (3r i 4t Curs)

– Rotlle de paper de cuina .

– Auriculars

– Ampolla (reciclable) d’aigua

– Cal portar un estoig petit amb corda o nansa per poder penjar-lo (el material per escriure el dona l’escola)

Resultat d'imatges de estoig

Educació Física al Cicle Mitjà (3r i 4t Curs)

– Roba còmoda i esportiva i calçat adequat per fer esport

-3r i 4t: una bosseta de roba per posar a dintre una tovallola petita i una samarreta neta de recanvi

(TOT MARCAT AMB EL NOM)

Cicle Superior ( 5è i 6è Curs)

– Rotlle de paper de cuina.

– Auriculars

– Ampolla (reciclable) d’aigua

– Estoig ( el material per escriure el dona l’escola)

– Compàs