Material escolar

Llibres i reciclatge:

El reciclatge de llibres és un sistema que organitza l’adquisició i socialització dels llibres de text en els cursos superiors, apostant per la conservació, la reutilització i el compromís de les famílies a fer un bon ús dels llibres i tornar-los al centre quan acabi el curs escolar.

Objectius:

– Disminuir de manera considerable la despesa de les famílies en llibres de text.
– Adquirir un sentit més solidari, racional i ecològic per part dels alumnes.

Quins cursos reciclen?

El reciclatge es dur a terme als llibres de 3er a 6è, degut a que 1er i 2on fan servir llibres on es realitzen les activitats.

Quins llibres reciclem?

S´intenten de reciclar tots els llibres de consulta: Català, Castellà, Anglès, Medi natural i Medi social i els llibres de lectura. Els llibres que NO es reciclen són els complementaris d’aquestes matèries, és a dir, els d’activitats, l’agenda, llibre de matemàtiques, etc…

Trobareu la informació del funcionament del servei i quotes al web de L’AMPA de l’escola.

Material Socialitzat:

A la nostra escola fem servir material socialitzat de manera que, pagant una quota única a l’inici del curs, els nens i nenes tenen al seu abast els materials necessaris per a desenvolupar els seus aprenentatges.

ALTRES MATERIALS QUE CAL PORTAR:

Educació Infantil
TIPUS DE ROBA P3 P4 P5
Muda sencera:-Calces o calçotets

-Pantaló

-Samarreta

Tot amb una bossa de roba amb el nom

X X X
Tovalloletes X X X
Sabates de velcro X X X
Un necesser amb una pinta i una ampolleta de colònia
(nens i nenes que es queden a dinar)
X X X
Joc de llenços(pels nens i nenes que es queden al
menjador)
Tovalló per esmorzar X X
 Bates 2 1 1
Un got de plàstic X X X
Una capsa de mocadors X X X

BATA: És necessària una bata pel menjador(P3) i una altra per l’aula(P3,P4,P5), cada família triareu el model que més us agradi. Demanem que portin botons que es cordin al davant, que aquests siguin grans i que els punys siguin de goma.

En el canvi d’estació us donarem la roba de recanvi per tal que la canvieu.

La roba per venir a l’escola ha de ser còmoda ( no portar petos, ni cremalleres, ni cinturons, ni elàstics).

Tot ha d’anar marcat amb el nom ( fins i tot bambes i roba interior) i tots els abrics, jerseis i bates han de dur una beta per a poder-los penjar.

Psicomotricitat a Educació Infantil:

– Roba còmoda i esportiva
– Sabates o bambes (cal que siguin fàcils de posar per ells)
– Una bosseta de roba per posar a dintre unes sabatilles que  s’utilitzen al gimnàs

clip_image002
Cicle Inicial (1r i 2n Curs)
  • Motxilla: del tamany que hi càpiga la carpeta dels deures i sense rodes per la manca d’ espai a les aules.
  • Ampolla d’ aigua rígida de plàstic ( tipus cantimplora ) amb el nom. Se l’ emporten a casa els divendres per a rentar-la.
  • Una bata de plàstica, aquesta se l’ emporten a rentar quan la mestra considera que està bruta. La bata de plàstica amb una veta per a penjar-la.
  • Una capsa de mocadors de paper.
  • Un paquet de tovalloletes humides.

Educació Física al Cicle Inicial (1r i 2n Curs)

– Roba còmoda i esportiva
– Sabates o bambes cal que siguin fàcils de posar per ells
– Una bosseta de roba per posar a dintre unes sabatilles xines que s’utilitzen al gimnàs i que es quedaran sempre a l’escola
– Una bosseta de roba per posar a dintre una tovallola petita i una samarreta neta de recanvi

clip_image002

Cicle Mitjà (3r i 4t Curs)

– Cal portar un estoig petit amb corda o nansa per poder penjar-lo ( el material per escriure el dóna l’escola).

Resultat d'imatges de estoig

– Un pendrive

Àrea de Música:
4t: Flauta (els alumnes que ja tenen flauta la porten i els que l’han de comprar ja indicarem a la classe el tipus de flauta que cal portar.)

Educació Física al Cicle Mitjà (3r i 4t Curs)
– Roba còmoda i esportiva i calçat adequat per fer esport

-A 3r: una bosseta de roba per posar a dintre una tovallola petita i una samarreta neta de recanvi

(TOT MARCAT AMB EL NOM)

– A 4t : tovallola, roba interior de recanvi, samarreta de recanvi i estris de neteja personal ( sabó de bany, xancletes per la dutxa, pinta o raspall ) per poder-se dutxar

(TOT MARCAT AMB EL NOM)

Cicle Superior ( 5è i 6è Curs)

– Flauta
– Pendrive
– Estoig ( el material per escriure el dóna l’escola)

Educació Física al Cicle Superior (5è i 6è Curs)

– Roba còmoda i esportiva i calçat adequat per fer esport.

– Tovallola, roba interior de recanvi, samarreta de recanvi i estris de neteja personal ( sabó de bany, xancletes per la dutxa, pinta o raspall ) per poder-se dutxar.
(TOT MARCAT AMB EL NOM)

-Quan van a la Bòbila han de portar la bossa amb els estris adients per poder-se dutxar. És necessari portar un calçat exclusiu (vambes que no hagin portat pel carrer, és parquet i es pot ratllar) per tenir accés a les instal·lacions.

.