Material escolar

Llibres i reciclatge:

El reciclatge de llibres és un sistema que organitza l’adquisició i socialització dels llibres de text en els cursos superiors, apostant per la conservació, la reutilització i el compromís de les famílies a fer un bon ús dels llibres i tornar-los al centre quan acabi el curs escolar.

Objectius:

– Disminuir de manera considerable la despesa de les famílies en llibres de text.
– Adquirir un sentit més solidari, racional i ecològic per part del l’alumnat.

Quins cursos reciclen?

El reciclatge es dur a terme als llibres de 3er a 6è, degut a que 1er i 2on fan servir llibres on es realitzen les activitats.

Quins llibres reciclem?

S´intenten reciclar tots els llibres de consulta: Català, Castellà, Anglès, Medi natural i Medi social i els llibres de lectura. Els llibres que NO es reciclen són els complementaris d’aquestes matèries, és a dir, els d’activitats, l’agenda, llibre de matemàtiques, etc.

Trobareu la informació del funcionament del servei i quotes al web de L’AMPA de l’escola.

Material Socialitzat:

A la nostra escola fem servir material socialitzat de manera que, pagant una quota única a l’inici del curs, els nens i nenes tenen al seu abast els materials necessaris per a desenvolupar els seus aprenentatges.

ALTRES MATERIALS QUE CAL PORTAR:

Educació Infantil

TIPUS DE ROBA I3 I4 I5
Muda sencera

Consta de:

-calces o calçotets

-mitjons

-pantaló

-samarreta

-sabates de velcro velles (opcional)

Tot amb una bossa de roba amb el nom

X X X
Tovalloletes humides X X X
Bossa de roba per ficar l’esmorzar i el tovalló (recomanable) X
Un necesser amb una pinta i una ampolleta de colònia
(pels nens i nenes que es queden a dinar)
Un llençol de sota de dormir  mida bressol
(pels nens i nenes que es queden a dinar)
Tovalló per esmorzar X X X
Bossa de roba per ficar l’esmorzar i el tovalló (recomanable) X
1 Bata per menjador X
1 Bata per a plàstica amb beta per penjar i nom visible X X X
1 Ampolla d’aigua reutilitzable X X X
1 Capsa gran de mocadors de paper X X X
Sabatilles de psicomotricitat amb velcro dins d’una bossa de roba (es queden a l’escola) X X X

BATES: Cada família triareu el model de bata que més us agradi, sempre i quan porti botons que es cordin al davant, que aquests siguin grans i que els punys siguin amb goma per poder arremangar-se bé. No es poden portar bates amb goma al coll.

Al final de cada estació us donarem la muda de recanvi per tal que la canvieu.

La roba per venir a l’escola ha de ser còmoda (no portar petos, ni cremalleres, ni cinturons, ni elàstics).Tot ha d’anar marcat amb el nom (fins i tot el calçat esportiu i la roba interior) i tots els abrics, jerseis i bates han de dur una beta per poder-los penjar.

Cicle Inicial (1r i 2n )

• Capsa de mocadors (tissues).
  • Auriculars.
  • Bata per plàstica.
  • Cantimplora.

Educació Física al Cicle Inicial (1r i 2n )

Roba còmoda i esportiva. Les sabates que portin aquell dia millor que siguin amb velcro o fàcils de posar i treure.

En una bossa petita (aquesta bossa de roba de recanvi se l’emportaran a casa quan acabin cada sessió).

Una samarreta de recanvi.

-Una tovallola petita.

Per quan vaig a la piscina:

– banyador

– xancles

– tovallola

– casquet de bany

– roba interior

– ulleres de piscina (opcional)

-necesser

Recomanem  que els hi poseu a la motxilla una bossa de plàstic per posar tot el que està mullat.

Cicle Mitjà (3r i 4t )

– Rotlle de paper de cuina .

– Auriculars

– Ampolla (reciclable) d’aigua

– Cal portar un estoig petit amb corda o nansa per poder penjar-lo (el material per escriure el dona l’escola)

Resultat d'imatges de estoig

Educació Física al Cicle Mitjà (3r i 4t Curs)

– Roba còmoda i esportiva i calçat adequat per fer esport

-3r i 4t: una bosseta de roba per posar a dintre una tovallola petita i una samarreta neta de recanvi

(TOT MARCAT AMB EL NOM)

Cicle Superior ( 5è i 6è )

– Rotlle de paper de cuina.

– Auriculars

– Ampolla (reciclable) d’aigua

– Estoig ( el material per escriure el dona l’escola)

– Compàs

Educació Física al Cicle Superior (5è i 6è )

– Roba còmoda i esportiva i calçat adequat per fer esport

– Bossa amb estris d’endreça personal: xancletes, tovallola de dutxa, sabó, desodorant (no amb esprai) i roba de recanvi.