CARNAVAL CICLE SUPERIOR

Hola!

Aquest divendres hem celebrat el Carnaval a l’escola!

Cicle superior has estat tot el dia fent diverses activitats: al matí els grups de 5è han preparat uns premis que han quedat molt bé, i mentrestant els grups de 6è han preparat les decoracions que necessitaran per la Cantània.

Després d’esmorzar tot el cicle hem anat al camp de futbol a jugar i fer la desfilada de disfresses. Felicitem a tot l’alumnat per haver vingut amb una disfressar, per l’alegria mostrada i per les ganes de passar-ho bé!

Tot i que la música ens ha fallat una mica, tots i totes s’han tret les vergonyes i han desfilat davant dels altres. I ja a la tarda, abans de fer els balls, hem pogut per l’entrega dels premis.

Ha estat un dia genial!

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç