This is my world! (5th grade eTwinning Project)

En el segon trimestre, els alumnes de cinquè van començar un projecte etwinning amb una escola de Finlàndia, en concret de la ciutat de Joensuu.

L’objectiu del mateix era fer nous amics i conèixer una altra cultura mitjançant la llengua global de comunicació: l’anglès.

La primera activitat va ser un padlet en el qual cada alumne es presentava i parlava dels seus interessos. Aquí teniu l’enllaç de la feina: 5th grade students

La següent activitat era escriure una carta a un company de l’altre escola, el qual es va assignar de manera aleatòria. Com els alumnes finlandesos també ens van compartir un padlet, van començar la carta reaccionant a aquesta informació i fent noves preguntes. També van explicar com era un dia en les seves vides. Aquí teniu fotos del procés: Penpals

Després, la idea era compartir com són les nostres poblacions. Els alumnes van fer grups i van triar un lloc interessant de Vilassar des del punt de vista turístic, i cada classe va realitzar una presentació.

L’última activitat d’aquest curs era fer un vídeo mostrant com és la nostra escola. Els alumnes van fer un llistat amb tots els espais de l’escola, es van preparar un text explicatiu i el vam gravar. Aquí teniu el resultat.

Aquest projecte el continuarem al llarg del curs vinent, ja que a Finlàndia van acabar l’escola el passat 3 de juny. Us anirem informant de les noves activitats i propostes que farem! Happy holidays!