The plastic mermaid – English theatre

Avui 23 de març, des de l’àrea d’anglès, l’alumnat de 1r, 2n i 3r hem gaudit d’un espectacle de teatre en llengua anglesa titulat The Plastic mermaid de la companyia Jumping ducks.

En aquest espectacle hem pogut reflexionar sobre la utilització del plàstic en la nostra vida quotidiana i de les accions que podem fer per salvar el nostre planeta.

Els alumnes han anat treballant prèviament a les classes la sinopsis de l’obra, el vocabulari relacionat i fins i tot, s’han après una cançó. En definitiva, han pogut gaudir molt de l’espectacle, mirant i cantant les seves cançons.

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç