SALVEM EL NOSTRE PLANETA 5èB

Aquest curs, als Creatius, els va sorgir una preocupació, el maltractament que actualment està patint el nostre planeta per l’abús que fem dels plàstics, la poca consciència que tenim de l’ús excessiu d’aigua, energia, ……d’entre altres coses. Els preocupa el seu futur i  van sentir la necessitat de fer quelcom que arribés més enllà de l’aula.

Es van organitzar en comissions comunicació, màrqueting, control, …) i en cadascuna d’elles es van dur a terme diferents tasques, per tal, de fer extensiva la seva preocupació a la resta de l’escola.

Al projecte el van anomenar Salvem el nostre planeta”, van dissenyar un logo, van fer infografies, que van penjar per l’escola fent recomanacions a favor de la cura del medi ambient, van participar en el padlet, penjant aquelles accions que contribueixen a la cura del planeta i per últim van fer un vídeo on queda palesa la seva preocupació.

Què fem pel planeta?

Materials treballats durant el projecte.