PADRINS I PADRINES DE LECTURA

Hola!

Ja hem començat amb els padrins i padrines de lectura!

L’alumnat de 6è i l’alumnat de 1r estem junts mitja hora a la setmana per tal de reforçar la lectura dels petits i petites. Tothom està molt engrescat amb aquesta activitat, i és una tasca que grans i petits es prenen molt seriosament. Més enllà de fer avançar en l’aprenentatge de la lectura, es realitza un aprenentatge basat en l’ajut d’iguals, fomentant la relació i comunicació de l’alumnat entre cicles i educant en el respecte i el compromís.

El primer dia, dilluns passat, vam fer les parelles padrins/es i fillols/es. Després vam emplenar un contracte d’apadrinament, i finalment vam anar a fer un “pica pica” per celebrar-ho.

Avui, el segon dia, l’activitat en sí comença: els nens i nenes de 6è van a buscar els seus fillols i filloles, agafen els llibres que ja tenen preparats i comencen a llegir plegats.

Ens ho hem passar molt bé!!!

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç