Here and there, English is everywhere (4th grade eTwinning project)

Els alumnes de quart van participar en un projecte etwinning amb moltes escoles europees. Van tenir companys de Grècia, Turquia, Bulgària i Espanya. Vam realitzar moltes activitats curtes per practicar anglès i compartir les nostres cultures. També teníem programada una videoconferència amb una escola grega, però la mestra va agafar Covid just quan havíem de trobar-nos. El projecte era molt interessant però és cert que havíem de fer moltes activitats en poc temps, (tot en poc més de dos mesos) i per tant, vam anar una mica atabalats. A continuació us expliquem tot el que vam fer:

-Primer de tot, ens vam presentar, i nosaltres vam escriure de nosaltres un padlet, que podeu veure aquí: Introducing us!

-A continuació, vam aprendre a dir hola en els diferents idiomes dels països del projecte, i vam escriure tots en un punt de llibre, aquí teniu un example:

-Després, vam compartir diferents tongue twisters (embarbussaments) i els vam aprendre. Aquí teniu un tastet:  Tongue Twisters

-En la següent activitat, els alumnes vam compartir un vídeo explicant breument quin és el seu menjar típic favorit. Aquest vídeo es va fer sense preparar, ja que no vam tenir temps (s’havia de penjar en una data concreta), per això podeu trobar petites errades. Aquí teniu el vídeo: Our favourite food

-Per últim, vam fer un ebook explicant com és la nostra ciutat. Podeu llegir l’ebook sencer aquí: City tour