Halloween’22

Des de l’àrea d’anglès i al llarg del mes d’octubre, l’alumnat de primària de l’escola ha desenvolupat diferents activitats al voltant de la celebració de Halloween: han après el seu l’origen, s’han après cançons, el vocabulari típic associat a la festivitat, etc.

Els nois i noies de 4t i 5è van fer un Escape Room digital utilitzant els Chromebooks de l’escola, i els grups de sisè van fer un Breakout per tot el centre, resolent enigmes per evitar que un dentista boig atures la festa de Halloween. Podeu veure algunes fotos a l’Instagram de l’escola.

A més, l’alumnat de 4t, 5è i 6è, van gravar l’àudio de les seves cançons en petits grups, tenint molta cura de cantar sincronitzats i pronunciar les paraules a la perfecció. També han treballat de valent per aprendre les coreografies i han fet un esforç per assajar-les individualment a casa.

El divendres 28 a la tarda tota l’escola va baixar al pati (excepte segon i tercer que estaven d’excursió) i tothom va gaudir dels balls. L’espectacle va començar amb els nens i nenes de primer. Felicitem a tothom per la gran feina feta. Enhorabona!

Us deixem el vídeo de les actuacions i uns vídeos de fotos on podeu escoltar les gravacions de les cançons.