Guarnim els nostres arbres P4

La setmana del 21 al 25 de maig els i les alumnes de P4 de l’escola Vaixell Burriac hem rebut la visita dels nens i nenes de l’escola bressol “La Bressoleta”.

Els hem explicat que arrel del treball “Els nostres arbres” dins del projecte del municipi “Fem vincles 0.18”, hem teixit una bufanda de llana per abraçar el nostre arbre, el plataner.

No us penseu que hem fet ganxet nosaltres, noooo. Les àvies i mares ens han ensenyat com es feia i ens ho han fet elles en un taller matinal.

Heu vist que rebonics han quedat els nostres dos plataners?

Vam passar un matí molt xulo amb els nens i les nenes de la Bessoleta, també els vam ensenyar el nostre pati i vam jugar molt.

Esperem que a tots i totes us agradin molt els nostres arbres.

Podeu veure totes les fotos clicant l’enllaç