Guanyadores del concurs Govi

Benvolgudes famílies,

Divendres 27 d’abril a la tarda, a la Biblioteca Municipal Ernest Lluch es van lliurar els premis del 8è concurs de dibuix infantil del Govi, aquest any amb el tema “Vilassar de Mar comparteix el que importa” per donar suport a la campanya 2018 de Mans Unides.

L’equip de l’escola Vaixell Burriac està molt content de la participació dels alumnes en aquest concurs. També volem felicitar a tres de les guanyadores, que són alumnes de l’escola Vaixell Burriac: CARLA JURADO LAPLANA, MARIA SANCHEZ MARINE i CANDELA PEREZ LUQUE.