FORMIGUES COOPERATIVES

Els infants de 4t estan participant en el projecte «Formigues cooperatives». Aquest projecte es duu a terme des de l’àmbit d’educació física i en el nostre cas, en xarxa amb l’escola Camí del Mig de Mataró. Ambdues escoles formem part del formiguer «Ant Challenge».
El punt de partida d’aquest projecte és el treball cooperatiu dins l’àmbit de l’educació física, i consta de diverses fases: primerament els infants hauran d’entendre i vivenciar què és i que suposa un repte motor cooperatiu, per això es dediquen diverses sessions a resoldre’n. En el moment que tenen clar què és un repte motor cooperatiu, per grups, n’inventen de nous, els redacten i els envien a l’escola del seu formiguer perquè els posin en pràctica. Per últim, uns i altres valoraren els reptes i fan arribar les valoracions als seus creadors.
Abans, però de tot això, una part rellevant és la presentació. Dins d’un mateix formiguer és important saber quina cara tenim, ja que estarem treballant en xarxa gairebé tot el curs, vet aquí les presentacions dels nostres infants.

Presentació 4tA

Presentació 4tB