Ens autoavaluem a educació física

L’alumnat de primer, a educació física aprèn a autoavaluar-se al finalitzar la unitat didàctica de respirem i ens relaxem.

A partir dels criteris d’avaluació, en David ha triat uns indicadors per veure si hem assolit els objectius d’aprenentatge.

Primer de tot els hem consensuat entre tots per tenir clar què havíem de fer. Després i de manera individual, però podent preguntar als nostres companys/es d’equip de taules anàvem responent al qüestionari.

Ha estat una sessió en la qual havíem de ser molt sincers i reflexionar sobre com aprenem i a partir d’aquí millorar en el futur.

L’autoavaluació és un instrument que s’emmarca en l’avaluació formadora que és la que es realitza entre l’alumnat i el docent. També és una eina molt potent per tal d’implicar als infants en la seva evolució en els aprenentatges i que aprenguin a reflexionar.

Ha anat molt bé i seguim el nostre procés d’aprenentatge.