DONES CIENTÍFIQUES (11-02)

Hola!

Aquest segon trimestre l’alumnat de 6è ha continuat tractant el tema de la igualtat de gènere. Per tal de aprofundir més sobre aquests aspecte, el passat 11 de febrer vam tenir l’oportunitat de fer una videoconferència amb l’Alessandra Borgognone, una dona científica investigadora que actualment treballa analitzant l’efecte del microbioma vaginal i intestinal en càncer i HIV.

La conferència es va centrar en explicar la descripció d’una carrera científica i finalment comentar la seva tasca actual.

L’alumnat de 6èA i 6èC va poder seguir la videoconferència des de l’aula, mentre que l’alumnat de 6èB, confinat, van seguir-ho des de casa. La conferència va tenir molta expectació i interès per part de tots i totes, amb molta participació.

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç