Diada de la Pau

Ahir ens vam trobar tots i totes per commemorar el dia de la Pau.

A les classes hem treballat aquest curs la cançó el color de l’esperança i la cantarem tots plegats al final de l’acte.

Ara us volem explicar el que hem fet a les tutories per celebrar aquesta data. Com que la cançó tracta de com cadascú pot canviar el que l’envolta, el seu món, nosaltres hem reflexionat i treballat a les classes sobre què podem fer per canviar el nostre entorn a casa, a l’escola o al poble perquè sigui millor. És a dir, hi hagi pau, amistat i estimació.

Hem arribat a la conclusió que els infants podem fer moltes coses perquè el canvi sigui a millor i que no només hem de saber dir o pensar , sinó que hem de saber actuar i no esperar que els adults ens solucionin sempre el que ens passa a nosaltres o el que li passa a una altra persona.

És per això que cadascú s’ha dibuixat a si mateix/a i estem  representats i representades al voltant del món que veieu al vidre dels despatxos de l’escola perquè podem fer moltes coses per millorar i tots junts és més fàcil que ho aconseguim.

Tot seguit alguns alumnes de tercer a sisè de l’escola llegirem les conclusions a les quals hem arribat per poder millorar el món.Cliqueu els enllaços per veure els vídeos.

Vídeo Frases per la Pau

Vídeo Cançó per la Pau