Concert de Nadal 2018

Benvolgudes famílies,

Ja ha arribat el moment tan desitjat per a nosaltres i pels vostres fills i filles. Cada primer trimestre de curs finalitza amb el concert de Nadal. Aquest concert és motiu de festa i celebració conjunta. L’alumnat i l’equip del Vaixell viu amb molta il·lusió i alegria aquest esdeveniment. Veure els nens i nenes de l’escola tots junts al final del concert i a l’inici, curs per curs cantant, demostra la cloenda d’un treball conjunt motivador, un record que quedarà per sempre i sobretot un desig de bones festes per a tothom que forma part del Vaixell. Aquest any però, és especial, ja que els docents de l’escola tenim en el nostre pensament la nostra companya Amàlia.

L’Amàlia ens va deixar el passat dijous 6 de desembre. Encara molts i moltes estem en estat de xoc. Ella va ser mestra de l’escola des dels seus orígens, durant més de 25 anys, i justament es va jubilar aquest estiu. Darrerament, els últims anys, havia estat tutora de cicle superior, per això els alumnes actuals no la coneixien, però potser sí alguns dels germans i germanes grans. És obvi que no podem lluitar contra la mort, però sí podem fer alguna cosa per retre-li homenatge i per això aquest concert nadalenc està dedicat a ella, perquè des d’on estigui senti la nostra presència i tingui present que forma part del Vaixell. Tot el que hem après d’ella no s’ha mort: els consells donats als docents més joves, el seu humor i les seves bromes que ens feien somriure en un dia gris, la seva empenta i el seu somriure ens acompanyaran sempre.

Moltes gràcies per tot, Amàlia, t’estimem.

Podeu veure els vídeos del concert clicant els enllaços:

Vídeo 1.P3 Cançó

Vídeo 2. P3. Ball