COLÒNIES A PLATJA DE FENALS 6è

Hola!

L’alumnat de 6è ha gaudit d’uns fantàstics dies de colònies a la platja de Fenals, a Lloret de Mar.

Cada dia hem fet moltes activitats: només a l’arribar vam fer la prova d’aigua a la piscina de l’hotel, i a la tarda vam fer jocs a la platja i la volta amb barca. Ens vam poder banyar a alta mar! A la nit, després de sopar, jocs de música, endevinant cançons i artistes… i un bon grup es va guanyar un còctel!

El dijous ens vam llevar ben aviat: a les 7:40h ja estàvem esmorzant. El matí el vam dedicar a fer kayak i snorkel, genial! I l’aigua del mar a una boníssima temperatura! A la tarda vam anar fent una caminada fins a la platja de Santa Cristina… quina aigua tan bonica!

I vam rematar la nit anant a la discoteca… No us perdeu els vídeos d’aquests moments!

Arriba l’últim dia… matí dedicat una altra vegada a l’aigua i al mar: pujant al xurro (un grup va bolcar i tot, quin fart de riure!) i fent una immersió amb bombones, tota una experiència!

Han estat uns dies increíbles, on alumnat i mestres hem gaudit moltíssim. El bufet lliure ha estat un escàndol… hem vist plats amb xurros i bacon a primer hora del matí (tenim proves!), i les postres es comptaven a dotzenes… De tant en tant algun/a alumne/a ens ensenyava un tros d’enciam amb orgull, també. Hem tingut de tot… alguna cremada de sol (petita), alguna ferida pel fregament del banyador (moltes hores en remull!), molta pasta i patates fregides, inclòs ha caigut un queixal i tot. Diuen les males llengües que en alguna habitació hi havia alguna llaminadura amagada, però sembla ser que tot força controlat… Però sobretot hem tingut riures i bona convivència, de la maca.

Hem carregat bé les piles per acabar els últims dies de curs que ens queden, endavant!

Aquí podeu veure les FOTOS I VÍDEOS de les colònies.