CANTÀNIA 6è

Aquest any els alumnes de 6è participarem de la  CANTÀNIA “Virtual” que organitza l’Auditori de Barcelona, i nosaltres actuarem el 11 de juny a les 11.30h. del matí.

Cantània és una activitat amb diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat a l’ aula i el concert final interpretat per l’alumnat  on participen escoles de tot Catalunya.

Treballem una cantata de nova creació al llarg de tot l’any i finalment, la interpretem amb altres 800 nens i nenes a l’ escenari.

És un acte que, per les seves característiques globals, es converteix en una vivència musical important i inoblidable per a tots.

Els vostres fills/es ja la tenen i se l’ han d´aprendre per l’ 11 de juny.

Resultat d'imatges de cantània

Argument de la CANTÀNIA VIRTUAL: Les noves tecnologies són per tot arreu i han vingut per quedar-s’hi. En Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial i està descobrint un univers que el fascina. Fins on arribarà el poder de seducció d’aquest món virtual?

Autors i directors de CANTÀNIA  VIRTUAL:

Óscar Peñarroya, música
Cèsar Aparício, lletres
Óscar Peñarroya i Cèsar Aparício, text
Josep Prats, coordinació musical
Elisenda Carrasco, Oriol Castanyer i Montserrat Meneses, direcció musical
Marta Gil, Adrià Aubert i Cristina Martí, direcció escènica

Podeu venir a veure als vostres infants quan sigui EL GRAN DIA!!!

Esteu molt atents perquè anirem informant de tot això i molt més!!

Perquè us feu a la idea, mireu aquest vídeo