ELS MOTOALIENS VIATGEN A LA DIVERSITAT

Els alumnes de 5è B han realitzat un taller amb professionals d’íntegra, un centre especial de treball. Gràcies a les diferents activitats han dut a terme, s’ha pogut visibilitzar les barreres a què s’enfronten les persones amb diversitat funcional i que en dificulten la inclusió a l’àmbit sociolaboral. Amb les diferents propostes hem pogut veure a la cara dels petits com s’ha despertat l’interès per conèixer la realitat diària de les persones amb diversitat funcional. Hem pogut fomentar la reflexió dels alumnes per construir opinions pròpies sobre què implica la diversitat funcional i que estiguin allunyades de prejudicis i estereotips, oferint una imatge de les persones amb diversitat funcional realista, basada en la pluralitat i singularitat de cadascuna d’elles a través d’activitats executades de forma vivencial amb els seus companys d’aula. Aquest taller els ha permès dur a terme l’experimentació de la realitat de les persones amb diversitat funcional gaudint d’aquesta oportunitat que ens ha sorgit aquest curs a l’escola.