4t Vam visitar Catalunya en Miniatura

VISITEM CATALUNYA EN MINIATURA!

El passat 16 de Desembre vam sortir de l’escola cap a Torrelles de Llobregat, en la comarca del Baix Llobregat, on està el recinte de Catalunya en miniatura. Un cop arribats els monitors ens van convidar a participar en un joc de pistes. Seguint-les vam poder arribar a descobrir la clau que obria un cofre dins el qual vam veure que hi havien les diferents comarques de Catalunya. Ens vam engrescar col.locant les peces de les comarques en un mapa gegant. No va ser gens difícil, doncs ho portàvem treballat del nostre projecte a l’escola!
A continuació vam poder fer un passeig i ens ho vam passar molt bé reconeixent diferents monuments de Catalunya, des de la casa Batlló, fins la catedral de Girona, l’abadia de Montserrat o el palau de la Generalitat entre d’altres. Les maquetes són fetes a escala i semblen de veritat!
Finalment va venir la part més divertida: pujar al trenet que dona la volta al recinte i poder admirar el paisatge des d’ur altre punt de vista.
Per acabar aquest gran dia, vam dinar tots plegats a la zona de pícnic i vam tornar a Santa Coloma.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *