4t A Celebra la Castanyada

CELEBREM LA CASTANYADA A L’ESCOLA!
Enguany per celebrar la castanyada hem participat entre d’altres activitats en una gimcana molt divertida al pati de l’escola. Hem jugat a portar castanyes sobre una cullera sense que caiguin, hem intentat ordenar lletres per ajudar a la castanyera despistada o ens hem embolicat embenant-nos com si fóssim mòmies. Després, un cop de tornada a classe hem escoltat contes tradicionals de por i fantàstics de diferents llocs del món. Per acabar aquesta jornada tan especial hem construït un tres en ratlla terrorífic que ens entretindrà aquests dies de Halloween.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *