1a JORNADA DE LA CONVIVÈNCIA

El dimecres 1 de juny tots els nens i les nenes de l’escola vam celebrar la primera jornada de la convivència.
Els infants d’infantil vam representar amb diferents tècniques plàstiques les nostres emocions del dia a dia: l’alegria, la calma, l’amor… Els nens i nenes de cicle inicial van escoltar un conte que feia referència a les diferents tipologies de famílies. Els nois i les noies de cicle mitjà van gaudir d’una xerrada sobre els rumors i les seves conseqüències i van realitzar diferents tipus de jocs de rols sobre la convivència a l’aula de psicomotricitat. Finalment, els nois i les noies més grans de l’escola van assistir a una xerrada sobre Ciberseguretat fet pels Mossos d’Esquadra i també a una xerrada sobte el LGTBI molt interessant explicada per Lorenzo.

Aquí teniu el vídeo:

Esperem que us agradi tant com nosaltres vam gaudir d’aquest súper dia ple d’activitats molt interessants i divertides!