ACROSPORT

A l’àrea d’EF els alumnes de 6è hem aprés a fer Acroesport, una disciplina gimnàstica on es prioritza el treball en equip per aconseguir fer figures d’equilibri barrejades amb diferents acrobàcies (tombarelles, salts…).
Arribar a acords, consensuar amb l’equip el què volem fer o quines figures proposem, és part de l’acció pedagògica d’aquesta disciplina, a banda de fomentar el treball cooperatiu també és desenvolupa la creativitat del grup, ja que, han de ser capaços de fer una coreografia de diferents acrobàcies i estar coordinats en cada moviment o transició de una figura a l’altra.
A més a més, al final de l’exercici gravarem l’actuació i farem una valoració dels diferents grups i cada alumne d’ell mateix, fomentant així la coavaluació i l’autoavalució dels alumnes.
Aquí us hem posat els vídeos que vam fer els diferents grups de 6è.
 Cliqueu a sobre de la imatge per visualitzar els vídeos.