Consell escolar

El Consell Escolar és el màxim òrgan de participació en el control i la gestió del Centre. Hi són representats els diferents estaments que formen la comunitat educativa: professorat, personal d’administració i serveis, famílies, AFA  i Ajuntament.

El Consell Escolar s’organitza en diferents comissions mixtes entre famílies i mestres de l’escola.

Aquestes són: Comissió econòmica, comissió de convivència, comissió de menjador i comissió permanent.

MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR

Equip Directiu:

Xavi Meneses, President ;  Nerea Simón, Cap d’estudis i Joaquín Vera, Secretari.

Representants del professorat:

-Esther Orús, Vanessa Creus, Marc Serra, Lourdes Berbel  i Sara Oliver

Representants famílies:

-Montserrat Bagué, Lorena Jiménez, Aleix Conesa i Eva Suárez.

Representant del personal de serveis:

-Susana Llop

Representant designat de l’Ajuntament:

-Xavier Cardona

Representant designat de l’AFA:

-Joan Puig

Representant del PAE:

-Raquel Fernández

Podeu consultar la pàgina de la Generalitat de Catalunya per obtenir més informació.

Cliqueu la imatge per anar al Departament