Cicle Mijtà: PLANETA PLASTIFICAT

El Consorci de la Gestió de Residus del Vallés va venir fa uns dies a l’escola per fer-nos un recorregut des de l’origen dels plàstics sintètics i el seu ús, passant pels impactes ambientals associats i finalitzant amb les alternatives i noves normatives comunitàries.

L’alumnat  va aprendre la importància de limitar l’ús d’aquests productes i fer un bon ús d’aquells que no puguin ser substituïts per altres materials o per productes reutilitzables.

A més, amb unes ulleres de realitat virtual, l’alumnat va fer una visita al Centre de Tractament dels Residus del Vallès Occidental en 360 graus. L’objectiu és remarcar la importància d’una bona classificació dels residus a la llar.

Podeu veure algunes imatges de les quatre sessions de Cicle Mitjà en el següent enllaç.