CANDIDATURES I ELECCIONS DEL CMIAT 5è

Un altre curs la nostra escola s’ha adherit a la participació en el Consell Municipal de la Infància i l’Adolescència de Terrassa, un òrgan format per infants i adolescents de l’Ajuntament.  És un espai on persones entre 10 i 14 anys que viuen o estudien a Terrassa poden exercir el seu dret a participar, a expressar les seves idees i a proposar a l’Ajuntament accions concretes per a transformar i millorar la ciutat.

A 5è hem hagut de fer unes eleccions per escollir el nostre representant d’aquest nivell, que juntament amb el de 6è, seran els portaveus de la nostra escola en aquest consell. Si cliqueu a la fotografia podreu veure les presentacions de les candidatures dels nens i nenes que es van voler presentar. Finalment, la candidata més votada va ser la Sara López i, com a suplent, l’Olalla Titos. Enhorabona a tots i totes i gràcies per la vostra participació!