3rA amb la Marató

Com ja sabeu des de fa uns dies estem treballant a l’aula el càncer, i de retruc la Marató de Tv3.
Una de les activitats que hem engegat és la recaptació de donatius per impulsar i augmentar la investigació entorn al càncer. Els / les alumnes han explicat a les diferents aules de l’escola que preteniem amb la bústia que hem instal·lat al vestíbul de l’escola.
A més, hem animat a tota la comunitat educativa a cantar a les entrades de la jornada escolar la cançó de Blaumut, anomenada Partícules, la qual ha estat composada expressament per la Marató d’enguany.
I hem realitzat una cosa ben especial… la qual és d’on ha sorgit tot el que hem fet.
Hem intentat complir el desig d’una companya de classe que té un familiar que pateix càncer.
Aquesta alumna volia fer sentir millor i animar al seu familiar, per aquest motiu vam decidir fer un videoclip cantant la cancó de la Marató.
En David, el pare de l’Enzo de 3rA ,va venir a l’escola i ens va tractar com a professionals i vam cantar tots plegats! A més, ha fet un supermuntatge del vídeo que ens ha encantat i és per aquest motiu que us el volem ensenyar.
Cliqueu en el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/8LXZLe3DVzXo2dQp9
Gràcies families, gràcies Gamers i sobretot gràcies David!