3r: Montcau-Cova Simanya

El passat 25 de maig, tot tercer vam anar d’excursió al cim del Montcau i la cova Simanya. Abans de començar a caminar, vam esmorzar i, tot seguit, vam anar direcció al cim del Montcau.  Vam poder gaudir d’uns vistes molt maques i vam poder identificar algunes de les muntanyes més importants que tenim al nostre voltant, com ara la Mola i Montserrat.

Un cop vam fer cim, vam baixar cap a la cova Simanya. Allà ens vam dividir en tres grups diferents i van anar entrant a visitar la cova. Vam haver d’utilitzar la nostra agilitat per poder-hi entrar! A dins, vam escoltar durant 20 segons el so del silenci. Una aventura d’allò més interessant.

Per acabar, vam dinar, jugar i descansar una mica abans de baixar el Montcau i tornar cap a l’escola.

Va ser una gran sortida!

Cliqueu la fotografia