Preinscripció curs 2020-21

El procés de preinscripció per al curs 2020-2021 es realitzarà, preferentment, de manera telemàtica.

Terminis:

• Sol·licituds telemàtiques: del 13 al 22 de maig de 2020.
  • Sol·licituds presencials: del 19 al 22 de maig de 2020 (amb cita prèvia).

Documentació necessària:

• Sol·licitud de preinscripció.
  • Llibre de família (on consti nom i cognoms del nen o nena a inscriure).
  • DNI del tutor, tutora o representant legal del nen o la nena que signa la sol·licitud.
  • TSI del nen o la nena.
  • Documentació acreditativa si es demana puntuació a tenir en compte amb el barem (germans al centre, domicili dins l’àrea d’influència, proximitat del lloc de treball, beneficiari de la renda garantida de ciutadania, discapacitat de l’alumne, pare, mare, tutor o tutora o germans, família nombrosa o monoparental)

Per a les sol·licituds telemàtiques cal escanejar o fer una fotografia de la documentació.

Per a les sol·licituds presencials cal dur original i fotocòpia de cada document.

Procediment:

Sol·licituds telemàtiques:

Consulteu el procés al web Estudiar a Catalunya amb tota la informació:

1. Omplir el formulari en línia  Departament preinscripció
  2. Enviar el resguard de la sol·licitud que s’ha generat amb la documentació al correu de l’escola: a8065512@xtec.cat
  3. Rebreu un correu de confirmació des de l’escola en els dies posteriors.
  4. Consulteu els resultats de la preinscripció al web Estudiar a Catalunya.

*CODI DE CENTRE:  08065512 Escola Serra de l’Obac

Sol·licituds presencials:

1. Concertar cita prèvia: per l’aplicatiu del departament o el correu de l’escola: a8065512@xtec.cat
  2. Dur la documentació al centre el dia i hora concertat amb les mesures de protecció següents:
    1. Mascareta
    2. Guants
    3. Bolígraf de casa
  3. Seguir les indicacions que trobareu a l’entrada de l’escola.
  4. Sol·licitud presencial (cliqueu a sobre de l’enllaç)

TOTA LA INFORMACIÓ LA TROBAREU A: