P3-3r : NOUS VINCLES: Fillols/es-Padrins/es

A finals d’octubre, un cop l’alumnat de P3 ja estava adaptat a la nova escola, va ser el moment idoni per a que coneguessin els seus nous padrins i padrines de 3r, els quals l’acompanyaran fins a 1r de primària, moment en que es prepararan per esdevindre elles i ells en noves padrines i padrins.

Vam fer una dinàmica de joc on el destí va fer emparellar l’alumnat. Van sorgir parelles de les  que de ben segur que es convertiran en relacions màgiques i indistructibles.

En una altra sessió vam confeccionar una estampació amb pintura la qual ens serviria per fer un marc de fotos ben personalitzat, el qual ja us ha arribat a casa.

No us perdeu els moments tant especials que van compartir l’alumnat de P3 i P3 .

Cliqueu en els enllaços que trobareu tot seguit per accedir a les fotografies de P3A-3rA i P3B-3rB.

FOTOGRAFIES FILLOS/ES- PADRINS/ES P3A-3RA

FOTOGRAFIES FILLOLS/ES – PADRINS/ES P3B- 3RB