Ments despertes – Creu Roja

L’alumnat de 4t ha fet dues visites a la Creu Roja de Terrassa per conèixer el seu programa “Ments despertes”, amb gent gran. Durant la primera visita vam poder gaudir i participar sessions de Psicomotricitat i Lectoescriptura conduïdes pels voluntaris i voluntàries de la Creu Roja. En aquesta darrera sessió, en canvi, han estat els/les nostres alumnes els encarregats i encarregades de planificar i dur a terme la sessió per a aquests avis i àvies meravellosos/es que tant ens han ensenyat. Ha estat una experiència fantàstica!

Cliqueu per veure les imatges.

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *