CURSA SOLIDÀRIA

El passat matí del divendres 2 de març va ser un dia màgic, ple d’emocions, de superació personal, de diversió… vam poder dur a terme la cursa solidària per recaptar diners per l’organització SAVE THE CHILDREN.

La participació de famílies va ser molt alta i tots els infants de l’escola s’ho van passar d’allò més bé, així que creiem que va
estar tot un èxit. Volem donar les gràcies a tot l’alumnat pel seu esforç, a tots i totes les mestres, a la penya de l’AMPA i a tothom que ens ha recolzat amb el seu acompanyament.

Molts familiars i acompanyants ens heu fet arribar molts vídeos i fotografies de la jornada. Podeu veure-les a continuació en el següent enllaç.

FOTOS I VÍDEOS CURSA SOLIDÀRIA AQUI