Cim de les Àligues 2n A

El passat divendres 8  de juny, els i les alumnes de 2n. A, abans ‘Mussols Viatgers’, ara ‘Mussols astronautes’, vam visitar el Cim de les Àligues a Sant Feliu de Codines. Vam poder gaudir d’un entorn natural maquíssim, amb mostres de la nostra flora mediterrània, com ara: Alzines, Pins, Roures, romaní, farigola, etc… Però la nostra visita era poder observar i investigar sobre el nostre nom: ‘Els mussols’… Allà vam comprovar que moltes de les hipòtesis que haviem relaitzat al llarg del curs sobre aquests simpàtics animals eren correctes: Tenen bec (però no dents), no tenen orelles, el bec és ganxut, les urpes també tenen forma d’urpes… perquè són AUS RAPINYAIRES!!! A més de visitar l’aviari (escoltant molt atentament les explicacions de l’atenta monitora Maite) vam poder disfrutar del vol de diferents aus: secretaris, àguiles, falcons, … Vam ser molt valents i valentes i vam passar un dia genial aprenent un munt de coses interessants. Famílies, us recomanem la visita per anar un altre cop amb els vostres familiars!!!

Cliqueu sobre la imatge