Certamen Lectura en veu alta

Des de fa uns cursos la nostra escola participa en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, el qual és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes.
Participen alumnes de 4t i 6è de primària en dues categories.

Recordem que en passats cursos alguns dels nostres alumnes vam arribar a la final!

Des de l’escola duem a terme una selecció dels aspirants amb un mini certamen. Avui ha arribat el gran dia i els i les alumnes de 4t i de 6è han llegit en veu alta per a la resta de companys. El jurat ha estat composat per diferents mestres de l’escola.

Finalment, els elegits han estat:

4t Titular: MARTÍ RUIZ  Suplent: AINA CATALÀ

6è Titular: MIREIA HERNÁNDEZ Suplent: BIEL CLOTET

Enhorabona per la feina feta i molta sort en les següents fases del certamen!