Celebració de Santa Cecília 2021

Enguany hem tornat a celebrar la festa de Santa Cecília, patrona de la música!

Aquest cop hem pogut tornar a gaudir de les fantàstiques actuacions d’alguns dels nostres alumnes de 4t., 5è., i 6è., que ens han interpretat algunes cançons conegudes amb els seus instruments. Alguns d’ells van a alguna escola de música de la ciutat per seguir un llarg camí del seu aprenentatge amb l’instrument musical. D’altres, prefereixen preparar-se alguna cançó amb algun instrument que tenen per casa, que havien practicat fa temps o, senzillament, s’han animat a fer un grup per cantar.

Els alumnes i les alumnes de cicle inicial, mitjà i superior van poder gaudir d’un concert al gimnàs de l’escola el passat dia 26 de novembre. El concert va concloure amb una petita cantada d’una cançó que havien treballat a la classe de música per part del conjunt de les classes assistents.

Pel que fa als i les alumnes d’educació infantil, dos alumnes amb els seus instruments els van visitar i van fer una petita mostra instrumental acompanyada d’una explicació.

Va ser una bona jornada en que TOT l’alumnat de l’escola va poder gaudir de la diada, la Diada de la Música!

Esperem tornar-hi l’any vinent! 😁

A continuació, us deixem una mostra amb les FOTOS.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *