3r Exploradors de la dansa

El Centre Cultural Terrassa ha fet un pas més i ha impulsat un nou programa educatiu per descobrir la dansa en 360°. Batejat amb el nom d'”Exploradors de dansa”, aquesta experiència pedagògica té per objectiu posar en contacte els alumnes amb tots els aspectes que intervenen en una producció de dansa, des dels assajos fins a l’espectacle final.

Els alumnes van  poder veure de primera mà el vestuari, la producció els assaigs i fins i tot pujar a l’escenari per veure i compartir part d’un espectacle de ballet en mans dels professionals del Ballet de Catalunya, resident a l’equipament terrassenc.

Ens ho vam passar molt bé i ara estem esperant amb molta il·lusió en veure en escena el ballet el pròxim 11 de gener.

Podeu veure algunes imatges de la sortida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *