2n. Activitats de Sant Jordi

Com cada curs, durant la setmana de Sant Jordi, realitzem diverses activitats. Aquest curs hem fet la representació de la Llegenda de Sant Jordi amb ombres xineses. Cada classe de segon ho ha realitzat a la seva aula. La mestra ha representat la Llegenda de Sant Jordi fent petites modificacions. ELs alumnes i les mestres ens ho hem passat molt bé. Hem rigut mooolt.

Després per grups de 4 o 5 alumnes han fet la seva adaptació de la LLegenda. Ha estat molt divertit.

També hem fet el tradicional intercanvi de llibres. Cada alumne ha pogut presentar el seu conte durant la setmana als seus companys. Finalment el dijous se’ls van intercanviar. Cadascú va poder triar i canviar entre ells els contes.

DIvendres dia de Sant Jordi vam ballar les danses que han practicat durant unes setmanes a l’area de música. Aquestes danses les vam poder fer al pati amb tots i totes les companyes de 1r i 2n.