Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Aquesta setmana estem acabant d’ultimar els detalls de la festa de Sant Jordi.
Per aquest motiu motiu hem fet les sessions de música desdoblades a 2n i hem pogut treballar amb més precisió el ritme binari individual i en parelles.
El resultat ha estat aquest:
Amb aquesta cançó de l’animador Jordi Tonietti hem jugat, hem coreografiat, ens hem mogut, hem cantat, hem harmonitzat… en definitíva, hem fet música…
Us deixem un parell de vídeos amb algunes d’aquestes experiències.
Una de les cançons que ens van regalar una de les padrines de l’escola va estar la de la masovera. El primer que hem fet es investigar que aquesta cançó és una dansa al mateix temps i l’hem ballat.
Aquest n’és el resultat.
Algunes de les cançons que les nostres padrines ens han regalat tenen la mateixa base harmònica. Totes elles formen part del nostre folklore popular i aquest és el motiu principal de que això passi.
Cadascuna d’aquestes cançons les hem cantat una a una, les hem mimat… Llegeix més»
Amb la lletra d’aquesta cançó definida com “La cançó de bandoler més cantada i la més harmoniosa i bonica de tonada” pel cançoner Joan Amades, hem fet una sonorització.
Per grups ens hem repartir la història que narra la cançó i amb els objectes sonors i… Llegeix més»
Avui és el segon dia que estem al Delta. De bon matí hem sortit del Poblenou amb bicicletes direcció Deltebre. Ha estat un trajecte llarg i cansat per culpa del fort vent que bufava. Tot i així, hem pogut gaudir d’una bona paella per dinar.… Llegeix més»
Amb aquesta cançó que ens va regalar la besàvia del Joan: “Roseta de Gironella” hem jugat a portar el ritme ternari i binari, a fer un dels punts de dansa més nostrats “el punt pla” i a treballar el fraseig per, més endavant fer un… Llegeix més»
Amb aquesta cançó que ens va regalar la besàvia del Joan: “Roseta de Gironella” hem jugat a portar el ritme ternari i binari, a fer un dels punts de dansa més nostrats “el punt pla” i a treballar el fraseig per, més endavant fer un… Llegeix més»
Amb la lletra d’aquesta cançó definida com “La cançó de bandoler més cantada i la més harmoniosa i bonica de tonada” pel cançoner Joan Amades, hem fet una sonorització.
Per grups ens hem repartir la història que narra la cançó i amb els objectes sonors i… Llegeix més»
Algunes de les cançons que les nostres padrines ens han regalat tenen la mateixa base harmònica. Totes elles formen part del nostre folklore popular i aquest és el motiu principal de que això passi.
Cadascuna d’aquestes cançons les hem cantat una a una, les hem mimat… Llegeix més»
Una de les cançons que ens ha regalat la besàvia del Joan és “el ball de la civada”. Amb aquesta cançó hem après moltes coses del camp, l’hem cantat i també l’hem ballat així!!!
Les padrines del Pau Martín i de la Laia Pla ens van regalar una cançó plena de records per molts nens i nenes del cicle mitjà!!!
Baixant de la Font del gat. Amb aquesta cançó hem jugat, hem ballat, hem fet jocs rítmics… tot en diferents… Llegeix més»
Les padrines del Pau Martín i de la Laia Pla ens van regalar una cançó plena de records per molts nens i nenes del cicle mitjà!!!
Baixant de la Font del gat. Amb aquesta cançó hem jugat, hem ballat, hem fet jocs rítmics… tot en diferents… Llegeix més»
Una de les cançons que ens ha regalat la besàvia del Joan és “el ball de la civada”. Amb aquesta cançó hem après moltes coses del camp, l’hem cantat i també l’hem ballat així!!!
L’alumnat de CS ja hem arribat al Delta de l’Ebre. Hem tingut un bon però llarg viatge amb autocar. Per la tarda hem fet una caminada per l’encanyissada i hem pogut identificar alguns dels ocells autòctons de la zona. Hem visitat la Casa de Fusta,… Llegeix més»
Last Friday 5th April, sixth grade students began an investigation related to calories in nuts. First of all, they came up with this research question: “Do all nuts give us the same energy?”. The goal of this investigation is to give a response to that question… Llegeix més»
El divendres passat, la Montse, la practicant de música, ens va portar dos dels instruments que toca: el clarinet i la dolçaina.
Ens va ensenyar les parts de cada instrument i ens va fer una interpretació de cada un amb les quals vam realitzar activitats.
Ens ho… Llegeix més»
El Martí i el Pep de la classe de les Papallones ens expliquen que les seves mares són bastoneres. Per això, a través d’una nota, les nenes i els nens de P4 els demanen si poden venir a l’escola a fer-nos una demostració del ball… Llegeix més»
Algunes famílies han vingut a l’escola a ajudar-nos a netejar i replantar alguns espais verds del pati.
Us donem les gràcies! Totes i tots fem escola!