Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Aquesta cançó que vam acabar de treballar a finals del 2n trimestre, va ser una de les cançons irlandeses que van interpretar a l’Audició de l’Illa de men i que ens va agradar tant que vam voler aprendre-la.
El resultat és aquest:
Amb els infants de 1r ens en vam anar a l’Auditori a escoltar una audició de música celta. Aquesta música ens ha servit de falca per fer diferents treballs a l’aula i un d’aquests és el que ara us presentem, un treball de fraseig, de… Llegeix més»
Abans d’acabar el 2n trimestre, vam ficar a net una dansa que havíem anat ballant. és una xampanya molt coneguda i que encara es balla en moltes festes a plaça: la polka d’ours.
La nostra interpretació és aquesta:
Abans d’acabar el 2n trimestre, vam ficar a net una dansa que havíem anat ballant. és una xampanya molt coneguda i que encara es balla en moltes festes a plaça: la polka d’ours.
La nostra interpretació és aquesta:
A les aules d’infantil hem començat un treball amb l’alçada del so, i a partir d’una història hem recordat o conegut a tres amics: l’Íngrid, l’Os Bru i al Pinoxo. Tots ells viuen en unes cases molt peculiars i d’un color concret.
Aquesta va ser l’excusa… Llegeix més»
Quina colla de carters més eixerits que es van passejant i, a l’escoltar el so de la flauta d’èmbol ascendent recollim una carta, i a l’escoltar el so descendent la deixem, però alerta, perquè podem agafar la mateixa carta que hem deixat o una altra,… Llegeix més»
Aquesta dansa o joc dansat tant divertit, ens ha servit per reconèixer tres frases musicals, a banda de moure’ns, fer galop i passar-nos-ho d’allò més bé.
VERDS:
BLAUS:
GROCS:
Us deixem una petita finestra oberta per tal que pugueu gaudir de com treballem, repassem, recordem i interpretem una cançó tradicional i popular del nostre cançoner folklòric: la pastoreta.
GROCS:
VERDS:
BLAUS:
Els infants de 3r, després d’haver fet un treball de pulsació, ritme i compàs, hem realitzat aquest exercici de ritme i moviment amb les figures rítmiques clau d’aquest curs, les semicorxeres. Us deixem dos vídeos de dos moments diferents.
A més a més abans d’acabar el… Llegeix més»
Abans d’acabar el trimestre i després d’un treball helicoïdal rítmic, els infants de 4t, hem interpretat cartells rítmics amb diferents instruments de percussió per consolidar i ser conscients dels coneixements rítmics adquirits.
El resultat ha estat aquest:
Prèviament però, vam fer una activitat de polirítmia difícil, ja… Llegeix més»
Abans d’acabar el trimestre i després d’un treball helicoïdal rítmic, els infants de 5è, hem interpretat cartells rítmics amb diferents instruments de percussió per consolidar i ser conscients dels coneixements rítmics adquirits.
El resultat ha estat aquest:
Prèviament però, vam fer una activitat de polirítmia difícil, ja… Llegeix més»
Els infants de CS ja tenim un llarg bagatge i recorregut jugant a portar els diferents compassos amb pilotes. Enguany ho hem fet amb pilotes més petites però que permeten fer més virgueries. Cada infant ha creat un moviment propi i amb grups n’hem creat… Llegeix més»
Els infants de 5è vam anar a l’auditori Enric Granados a gaudir d’una de les audicions mítiques que preparen per al públic infantil: L’orquestra simfònica.
En aquesta audició, la directora de la jove orquestra simfònica del Conservatori de Lleida, ens explica tot el que cal saber… Llegeix més»
Enguany, a l’escola, tenim la sort de tenir la Carla, una aprenent de música cellista. El passat divendres 5 d’abril, ens va explicar un munt de coses del seu instrument, el violoncel. El vam poder escoltar, tocar i fins i tot veure’n l’ànima.
Gràcies Carla.
Clica sobre… Llegeix més»
Els infants de 4t, després de jugar a portar el compàs de 2 temps i de quatre temps, hem jugat a interpretar, amb pilotes grans, el compàs de tres temps.
Ho hem fet amb una de les cançons que interpretarem a la trobada de corals que… Llegeix més»
Amb els infants més petits de primària, amb els nens i nenes de 1r, hem començat a fer un treball de compàs i fraseig.
Després d’integrar la pulsació, he intentat ficar-la en un compàs de 4 temps, i ells i elles han d’intentar entrar a la… Llegeix més»
Un any més hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física. Durant tot el matí els nens i nenes de 3r han gaudit de diferents jocs i activitats pels diferents carrers i places de Balàfia.
L’objectiu d’avui era promoure l’activitat física i reduir el sedentarisme dels nostres infants.
Mou-te, i viu feliç!
El passat diumenge 17 de març, la comunitat educativa de l’Escola Sant Jordi, juntament amb l’AFA i la Comissió esportiva varen organitzar el matinal d’esport en família.
Va ser una jornada molt fructífera, on adults i petits van jugar a diferents partits de bàdminton, dachball i pitxi.
Per acabar, les famílies van gaudir en comunitat d’una gran calçotada.
Els nens i nenes de segon hem anat a fer el teatre “NEN O NENA” al gimnàs de l’Institut Manuel de Montsuar. Ha estat una bona experiència, tot i que al principi estàvem una mica nerviosos i nervioses i teníem vergonya.
Creiem que ha estat una… Llegeix més»
Dilluns 4 i dimarts 5 de març, els nens i nenes de CM vam anar a realitzar un taller amb instruments orff al Caixafòrum.
Amb el Juanjo vam aprendre a reconèixer un Preludi, una samba i un swing. A més a més vam aprendre a improvisar… Llegeix més»