➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
Amb els nens i nenes de CS durant aquest trimestre hem fet un treball de creativitat coreogràfica amb una cançó del musical “Cats” amb compàs quaternari.
Aquesta composició tenia unes normes clares d’interpretació que més o menys cada grup han anat seguint. Els resultats són molt… Llegeix més»
Amb els nens i nenes de CS durant aquest trimestre hem fet un treball de creativitat coreogràfica amb una cançó del musical “Cats” amb compàs quaternari.
Aquesta composició tenia unes normes clares d’interpretació que més o menys cada grup han anat seguint. Els resultats són molt… Llegeix més»
Aquesta setmana els nens i nenes de sisè hem fet la nostra primera interpretació rítmica amb la nova figura musical: el treset.
El resultat interpretat amb els pals musicals, és aquest:
Amb el grup carabassa comencem la segona roda d’aquests tallers.
El 1r dia hem estat treballant la dramatització d’un dels sentiments més difícils d’interpretar: la tristesa.
Però també hem deixat temps per a fer un treball creatiu sobre el que ens ha suggerit una música que ens… Llegeix més»
Aquesta cançó la vàrem iniciar als volts de Carnestoltes. L’hem anat treballant, l’hem harmonitzat i el resultat ha estat aquest:
Als volts del dia de la Pau, els nens i nenes de 3r vàrem aprendre aquesta cançó. L’hem estat treballant durant uns quants dies i el resultat del nostre treball és aquest:
Aquest és un exercici que ens ha servit per millorar en la dissociació i la interpretació del ritme estelar d’aquest curs (el contratemps) i per repassar els altres.
El resultat aquest:
Anem fent un aprenentatge helicoidal de la negra en puntet. Cada vegada ens surt millor. Genial!!!
Children of 2nd, here we are the caterpillar poem audio. Now, you can practise at home!!!
THE CATERPILLAR POEM
Clicant la foto veureu vídeos i fotos d’aquests moments
A la classe de 4t continuem amb la segona part de co-aprenem, (què és aprendre els uns dels altres) amb noves activitats de diferents temes.
El Dídac Ch va ensenyar a fer dibuixos… Llegeix més»
Als volts de Carnestoltes, amb els nens i nenes de CI hem après a interpretar aquesta dansa: Joan del Riu.
El resultat aquest:
Els nens i nenes de 1r estem aprenent a interpretar uns cartells rítmics que tenim amb els següents ritmes: blanques, negres, silencis i corxeres. Els interpretem sobre bongos, darbukes o congues amb una determinada tècnica: pedalant.
El resultat és aquest:
Els nens i nenes de 2n cada vegada toquem amb més precisió els cartells rítmics que tenim amb els següents ritmes: blanques, negres, silencis i corxeres. Els interpretem sobre bongos, darbukes o congues amb una determinada tècnica: pedalant.
El resultat és aquest:
Aquesta setmana hem fet l’última sessió del taller amb el grup lila.
Hem fet una mica de recull d’activitats que hem anat treballant durant la roda, a més a més d’acabar amb un exercici de creació que hem fet per grups.
EXERCICI PAUTAT DE MOVIMENT (aquest cop… Llegeix més»
El dia 28 de febrer vam anar a la Llotja a veure l’AnimaC tots els nens i nenes de cicle mitja i cicle superior. Era la 24ª edició, es titulava TIME CAPSULE perquè estava dedicat al pas del temps. Hem vist… Llegeix més»
Com cada curs els nens i nenes del parvulari anem de bolo!!
P3 a l’institut Manuel de Montsuar, P4 a l’escola bressol de Balàfia i P5 a la Facultat d’Educació de la UdL.
Per nosaltres és una experiència molt gratificant, té molt valor poder mostrar aquest treball… Llegeix més»
La família del Marc Pubill de P5 han vingut a la classe a fer-nos un bonic regal, una història anomenada: LA NENA DELS PARDALS.
Un conte entranyable i molt bonic, sobre el cicle de la vida i la importància de tenir cura de totes les espècies.
Amb… Llegeix més»