Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Aquesta cançó és la primera cançó que hem intentat cantar a cànon, un cànon a dues veus, l’una la feia el Gerard i l’altra nosaltres… el resultat és aquest:
LILA:
VERD:
TARONJA:
Amb aquesta cançó, a part de passar-nos-ho bé, hem combinat ritmes, escoltat el fraseig, anticipar el fraseig, ocupació espacial, expressió…
VERD:
LILA:
TARONJA:
Amb aquesta cançó, a part de passar-nos-ho bé, hem combinat ritmes, escoltat el fraseig, anticipar el fraseig, ocupació espacial, expressió…
VERD:
LILA:
TARONJA:
Amb aquesta cançó, a part de passar-nos-ho bé, hem combinat ritmes, escoltat el fraseig, anticipar el fraseig, ocupació espacial, expressió…
TARONJA:
VERD:
LILA:
El curs passat, amb els nens i nenes de 6è, ja vàrem començar a treballar els compassos amb les pilotes de tennis, no obstant el treball que vam poder fer va ser mins amb aquest material. Enguany l’hem reprès i durant un parell de setmanes… Llegeix més»
Aquest despertar… serà l’inici de la nostra obra de teatre “El fil invisible”. Aquesta escena simbolitza el despertar de tots nosaltres, i ho interpretarem, més o menys, d’aquesta manera:
Aquesta cançó ens ha servit per jugar, cantar, fer moviments segons el fraseig… però sobretot per a reconèixer el ritme de l’acompanyament, segons si s’interpretava a ritme de blanques (gegants), de negres (senyores i senyors), corxeres (pollets) o bé corxera en punt seguida de semicorxera… Llegeix més»
A les escoles ens ha arribat un recull de cançons tradicionals infantils cantades en lleidatà. És un recopilatori interpretat per les “Karregades de Romanços” amb música de David Pradas. Entre les cançons n’hem escollit dues de moment:
Amb elles hem jugat, hem picat, hem… Llegeix més»
Durant un parell de dies hem jugat amb diferents pilotes, unes més grans, d’altres més petits, unes més toves, altres més dures…
després de jugar, descobrir possibilitats rítmiques, motrius, percutives… hem jugat a imaginar-nos jugant amb elles però sense tenir-les… i hem jugat a imaginar-nos que… Llegeix més»
Del llibre “Festa de disfresses” hem agafat la peça “Els exploradors”. Aquesta peça és un Rondó, de tal manera que sempre es va repetint una frase: l’A, alternada d’altres frases diferents: la B, C, D, E…
Nosaltres, a la frase A ens hem imaginat que som… Llegeix més»
Enguany, com a escola, estem continuant amb el projecte de “Corrandaescola“, una proposta interescolar que convida els alumnes de Cicle Superior a treballar la llengua oral, el cant com a solista i la posada en escena a través de la glosa.
La “glosa” (també anomenada “cançó improvisada”… Llegeix més»
Enguany, com a escola, estem continuant amb el projecte de “Corrandaescola“, una proposta interescolar que convida els alumnes de Cicle Superior a treballar la llengua oral, el cant com a solista i la posada en escena a través de la glosa.
La “glosa” (també anomenada “cançó improvisada”… Llegeix més»
Enguany, com a escola, estem continuant amb el projecte de “Corrandaescola“, una proposta interescolar que convida els alumnes de Cicle Superior a treballar la llengua oral, el cant com a solista i la posada en escena a través de la glosa.
La “glosa” (també anomenada “cançó improvisada”… Llegeix més»
El passat 4 de febrer vam realitzar la primera conferència d’aquest curs:
“Nutrició, emoció i acció: cuidem la salut física i emocional dels nostres fills i filles”.
Des de la comissió de comunitat educativa vam creure convenient fer aquesta xerrada en moments com l’actual, en que la… Llegeix més»
Una de les cançons que hem utilitzar per jugar, cantar, comptar, picar… ha estat la cançó de “Dalt del cotxe hi ha una nina” amb una versió instrumentada per David Pradas i interpretada per les Karregades de Romanços.
Us mostrem un dels jocs que hem fet… Llegeix més»
Ja fa dies que estem jugant amb els diferents ritmes… i no en fa pas tant que vam introduir un nou ritme, el “trotar”.
Aquesta setmana passada els vam repassar tots jugant-hi una miqueta. El resultat aquest:
Grup blau:
Grup verd:
Grup groc:
Grup taronja:
Del llibre “Festa de disfresses” hem agafat la peça “Els exploradors”. Aquesta peça és un Rondó, de tal manera que sempre es va repetint una frase: la A, alternada d’altres frases diferents: la B, C, D, E…
Nosaltres, a la frase A ens hem imaginat que… Llegeix més»
Del llibre “Festa de disfresses” hem agafat la peça “Els exploradors”. Aquesta peça és un Rondó, de tal manera que sempre es va repetint una frase: la A, alternada d’altres frases diferents: la B, C, D, E…
Nosaltres, a la frase A ens hem imaginat que… Llegeix més»
El 26 de gener, les classes de CM taronja i verd vam anar a veure una obra de teatre a l’Escorxador.
L’obra es deia “ Polzet” i la representaven dos actors de la companyia Zum Zum. L’obra tractava d’un padrí que tenia… Llegeix més»