#Teixim VINCLES
Iniciem un nou curs i un nou repte. El camí de l’educació i l’aprenentatge és viu, llarg, divers i ple d’oportunitats però també d’obstacles. La comunicació, l’escolta, la bona entesa i el compromís per treballar amb rigor, professionalitat i humanitat ens ha d’ajudar a bastir un equip fort i determinat a assolir els objectius proposats. Això només serà possible si ho fem junts, reconeixent encerts i errors, compartint idees, propostes i coneixements i agraint l’ajuda i la feina de cadascú en el benefici de l’equip.
Justifiquem així la necessitat de crear VINCLES i les COMPLICITATS necessàries, en tots els àmbits per ser capaços d’activar sabers, de generar aprenentatges valuosos, fer modelatge d’actituds, valors i de gestió d’emocions i alhora, transmetre habilitats i actituds imprescindibles que serveixin als nostres infants per aprendre i continuar aprenent al llarg de la vida.
Així doncs, iniciem el curs i … “TEIXIM VINCLES” forts i fem-los extensius a tota la comunitat educativa i a l’entorn proper.
Les oportunitats d’aprenentatge es generen en el dia a dia de l’infant, en el seu entorn familiar i social i per tant cal ajudar-los a desenvolupar les habilitats i dotar-los de les eines necessàries, adequades a l’edat, que els permetin interpretar i gestionar tota aquesta informació i els facin resolutius, amb iniciativa, crítics i responsables. Eines que els han d’acompanyar al llarg de la seva vida i permetre aprendre a aprendre en tot tipus de situacions i condicions.
Tenim doncs un objectiu comú i només serà possible amb si comptem amb el suport de tota la comunitat educativa
TEIXIM VINCLES i FEM CRÉIXER LA NOSTRA XARXA DE CONEIXEMENT!



