ESPRIU D’OR 2020 – VIII Jocs Florals.

Com cada any, coincidint amb la celebració de la Diada de Sant Jordi, l’escola organitza un Certamen Literari, enguany en la seva vuitena edició, amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrites del nostre alumnat i fomentar i difondre així, una tradició cultural pròpia.
Enguany, tot i la situació de confinament que estem vivint, no hem volgut perdre l’ocasió i hem organitzat el certamen de manera virtual. La participació d’enguany ha sigut voluntària, des de P5 fins a 6è i ho han fet amb produccions de creació pròpia i escrites en llengua catalana.
Ara ens agradaria compartir a tots vosaltres les produccions guanyadores d’aquest vuitè certamen literari edició confinada.

P5 – DRAC – Elsa Zapata

1r – Els més valents – Daniela Garcia

2n – El Cigronet confinat – Roger Cañellas

3r – Súper senyor Poppins – Lia Aguilera

4t – Un poble a la Mar – Pau Martínez

5è – La gran aventura – Paula Lorenzo

6è – Plutó no és un planeta. Bruno García

Moltes felicitats a tots/es els/les participants; heu fet molt bona feina!

A continuació trobareu els premis per als guanyadors:

P5 – Elsa Zapata

1r – Daniela Garcia