CERTAMEN LITERARI SALVADOR ESPRIU D’OR

A la nostra escola ja es tradició la celebració del CERTAMEN LITERARI SALVADOR ESPRIU D’OR per la festivitat de SANT JORDI.

Enguany, degut a la situació d’excepcionalitat que estem vivint, no renunciem a celebrar un dia tant especial: dia del CAVALLER, la PRINCESA i el DRAC, dels LLIBRES i les ROSES.

Us proposem participar al:

CERTAMEN LITERARI SALVADOR ESPRIU D’OR DEL CONFINAMENT

Què cal fer per participar?

1. Ser alumne o alumna de l’ESCOLA SALVADOR ESPRIU d’EDUCACIÓ INFANTIL fins a 6È DE PRIMÀRIA.
  2. Presentar un TEXT ESCRIT (vegeu les INSTRUCCIONS PER A LA VOSTRA CATEGORÍA en el full adjunt)
  3. ENVIAR el treball escanejat o fotografiat a l’ADREÇA DE CORREU salvadorespriu2020@gmail.com
  4. Indiqueu a l’ASSUMPTE: NOM DE L’OBRA i CURS
  5. Per garantir l’anonimat de les obres caldrà que envieu un ALTRE CORREU indicant a l’ASSUMPTE el PSEUDÒNIM de l’autor o autora i al COS DEL MISSATGE el NOM I COGNOMS DE L’AUTOR/A.
  6. Data límit: DIUMENGE 19 D’ABRIL

Us adjuntem les bases amb les instruccions de cada categoria.

Aquest SANT JORDI  no el podem viure tal i com el coneixem, però és important que tot i no poder anar a l’escola, no deixem de celebrar els llibres i l’amor.

A continuació podeu trobar les instruccions per a cada categoria i una plantilla:

Infantil Salvador Espriu d’or.

Cicle Inicial Salvador Espriu d’or.

Cicle mitjà Salvador Espriu d’or.

Cicle Superior Salvador Espriu d’or.

plantilla

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *