COMENCEM EL CURS ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Esperant retrobar-nos d’aquí a pocs dies, us volem donar la benvinguda al nou curs escolar, que començarà el dilluns 13 de setembre, especialment a les famílies nouvingudes a l’escola.  Us adjuntem tota la informació que considerem necessaria per començar amb bon peu: el butlletí informatiu per a les families i el calendari escolar. També estem reajustant el pla d’obertura que havíem definit durant el mes de juliol per adaptar-nos a les noves indicacions que ens arriben del del Departament d’Educació. En els propoers dies, us compartirem els detalls i altres informacions que considerem rellevants.

Restem a la vostra disposició i us animem també a assitir de foma virtual a les reunions d’inici de curs on l’equip docent us explicaran el funcionament concret de cada curs i on podreu consultar qualsevol dubte que tingueu.

Us recordem que durant la primera setmana del curs, del 13 al 17 de setembre, els nens i nenes poden anar portant els llibres, el material escolar i el comprovant del pagament.

Ja sabeu que, com sempre, us anirem informant de les novetats que vagin sorgint pels canals habituals: PÀGINA WEB i/o app DINANTIA.

Davant de qualsevol dubte o inquietud, us podeu comunicar amb nosaltres a través del telèfon 977809924 de dilluns a divendres de 9 a 13 h. i a partir del 14 de setembre també de 14:45 a 16:15h  o bé amb el correu de l’escola e3002776@xtec.cat .

Afrontem amb especial il·lusió aquest curs 2021-2022, amb ganes de retrobar-nos, de reemprendre amistats i projectes i d’acompanyar-vos i fer camí al vostre costat en l’educació dels vostres infants.

Rebeu una cordial salutació,

Atentament,

L’equip de l’escola Salvador Espriu.

Il·lusió, compromís i treball

L’equip de mestre de l’escola ja estem preparats per iniciar aquest nou curs 2021-2022
Els/les mestres de l’Escola Salvador Espriu de Roda de Berà (juntament amb el personal d’administració i serveis,  monitors i cuina) fem un gran equip que treballa amb un objectiu comú: acompanyar i educar els infants de… Llegeix més»

Experimentem a sisè