Mirades d’escola

Hola famílies,

Mirades de l’escola és el vídeo que mostra el dia a dia de la nostra escola. Si cliqueu a la imatge, podreu accedir al vídeo.

Esperem que us agradi!

Preinscripció curs 24-25

Benvolgudes famílies! Si heu de realitzar la preinscripció dels vostres fills/es a la nostra escola de cara al curs vinent 24-25 i necessiteu que us ajudem amb els tràmits, hem habilitat un punt d’acompanyament durant la preinscripció. Podeu trucar al següent número: 977809924 a partir… Llegeix més»

Mirades d’escola

Mirades de l’escola és el vídeo que mostra el dia a dia de la nostra escola. Aprofita les jornades de portes obertes i vine a conèixer-nos. Si cliqueu a la imatge, podreu accedir al vídeo.

Carnaval 2024

Benvolgudes families,
Us deixem el cartell del carnaval de la nostra escola. A més us informem que el recorregut de la rua serà el següent: Sortida de l’escola Salvador Espriu, Avinguda Sant Jordi, Carrer Sant Isidre, Carrer Sant Salvador, Carrer Marinada (Llar de jubilats), Plaça Catalunya,… Llegeix més»

Link a dogs

Aquest segon trimestre continuem amb la teràpia assistida amb gossos de la mà d’una nova incorporació a la nostra escola “Link a dogs”. Aquest tipus de teràpia afavoreix un treball integral on l’alumnat pot desenvolupar diferents capacitats treballant la part emocional, conductual, acadèmica i social.
Llegeix més»